Citroën a Peugeot
www.citroen-vajnorska.sk
Kontaktná linka : 0850 111 117 (volania zo SR), 02/58 276 666 (volania zo zahraničia). Tip: Prečítajte si Postup klienta pri nahlasovaní poistnej udalosti.
Obhliadky : Na Obhliadkových miestach Generali Slovensko, a. s. Obhliadky na nepojazdné vozidlá: Vozidlo odstavené v našom autoservise ako po nehode nepojazdné, je treba nahlásiť v poisťovni. Pri nahlasovaní treba uviesť, že vozidlo sa nachádza v našom autoservise a poisťovňa zabezpečí obhliadku na mieste.
Kontaktná osoba v Obnova - auto s.r.o. Kovačič Dušan
Doobhliadky: Doobhliadky poškodení zistených v priebehu opravy, štandardne zabezpečuje servis / volá technika poisťovne/.
Platba v hotovosti: Pri platbe v hotovosti si môže klient prevziať vozidlo ihneď. Faktúru za opravu doručí do poisťovne a poisťovňa mu zašle peniaze podľa č. účtu, alebo adresy uvedených v hlásení poistnej udalosti. Platba krycím listom: Pri platbe na krycí list /poisťovňa hradí priamo servisu/ servis vystaví faktúru na konci opravy, a odošle ju /faxom alebo mailom/ do poisťovne. Hlavnou podmienkou platby na krycí list je, že klient požiadal poisťovňu o krycí list. Žiadosť o krycí list môžete aj dodatočne vypísať a zaslať ju faxom (+421 2 58 27 61 58), e-mailom registracia.oks@gsl.sk alebo poštou na adresu poisťovne:
Generali Slovensko, a. s. Plynárenská 7/C 824 79 Bratislava 26 Vozidlo je klientovi odovzdané až po doručení krycieho listu. Krycí list do servisu poisťovňa doručí faxom.
Generuje redakčný systém Drupal | Vytvorili: CoolStranky.sk