Citroën a Peugeot
www.citroen-vajnorska.sk
Kontaktná linka : 0800 12 22 22 Asistenčná služba : +421.2.529 33 112 Tip: Viac o likvidácii poistných udalostí na stránke Allianz slovenska poistovna a.s. Prečítajte si ako postupovať pri PU
Obhliadky na nepojazdné vozidlá: Nepojazdné vozidlo sa obhliada v našom servise. Technik Allianzsp pride do našeho servisu po nahlásení poistnej udalosti, kde sa uvedie miesto obhliadky.
Doobhliadky: Doobhliadky poškodení zistených v priebehu opravy, štandardne zabezpečuje servis / volá technika poisťovne/.
Platba v hotovosti: Pri platbe v hotovosti si môže klient prevziať vozidlo ihneď po dokončení opravy /ak je dostupná kompletná kalkulácia za opravu od technika poisťovne/. Faktúru za opravu doručí do poisťovne a poisťovňa mu zašle peniaze podľa č. účtu, alebo adresy uvedených v hlásení poistnej udalosti. Platba krycím listom: Pri platbe na krycí list /poisťovňa hradí priamo servisu/ servis vystaví faktúru na konci opravy /ak je dostupná kompletná kalkulácia za opravu od technika poisťovne/, a odošle ju /faxom alebo mailom/ do poisťovne. Hlavnou podmienkou platby na krycí list je, že klient vyplnil žiadosť o krycí list . Vozidlo je klientovi odovzdané až po doručení krycieho listu. Krycí list do servisu poisťovňa doručí faxom, cca. do troch dní od prevzatia všetkých podkladov potrebných k uzatvoreniu poistnej udalosti.
Žiadosť o krycí list je možné vyplniť aj dodatočne s pracovníkom servisu, alebo individuálne a doručiť do Allianzsp.
Generuje redakčný systém Drupal | Vytvorili: CoolStranky.sk